Najveći broj kompanija nema takav plan.
Posledica su problemi u organizaciji, planiranju, neefikasnost u korišćenju resursa, marketingu i prodaji, nedostatak kapaciteta i na kraju usporen ili negativan rast.
Strateška radionica
Strateška radionica pomaže kompanijama da jasno definišu svoje ambicije, identifikuju tržišne prilike i optimizuju svoje kapacitete i aktivnosti da na najefikasniji način dostignu ciljeve.
Kompanija Edge je Stratešku radionicu do sada sprovela u više desetina kompanija i nevladinih organizacija i svaki put su uvidi, i svaki put su uvidi i plan koji je na radionici napravljen pomogli kompaniji da efikasnije upotrebi svoje resurse i ubrzano krene ka ostvarenju cilja.
Sadržaj
Osnovu Strateške radionice čine 5 koraka strateškog planiranja legendarnog direktora kompanije P&G (A.G. Lafley), a prema potrebi koristi se i veliki broj strateških i razvojnih alata najpoznatijih svetskih stručnjaka i kompanija.
Na radionici se analizira poslovanje iz različitih uglova, otvaraju teme i postavljaju pitanja, a menadžment samostalno i uz pomoć konsultanata donosi odgovarajuće odluke u skladu sa jedinstvenim okolnostima u kojima se kompanija nalazi.
Neke od tema za koje se traži optimalno rešenje:
– optimalni ciljevi rasta kompanije
– na kom tržištu kompanija posluje, na kom tržištu ne posluje i zašto, razvojni potencijali određenih tržišta
– kako možemo optimizovati marketinški i prodajni proces i alate za maksimalnu efikasnost i skalabilnost