Tajna prodaje uspešnih kompanija

Šta je to što pravi razliku prodajnih odeljenja u brzo rastućim organizacijama, od onih u organizacijama koje zaostaju?

Prema istraživanju u kojem je učestvovalo preko 1.000 kompanija, pronađene su sledeće razlike: Posvećenost budućnosti, Fokus na ključnim aspektima digital-a, Iskorišćavanje punog potencijala analitike prodaje, Ulaganje u zaposlene i Spajanje vizije organizacije sa akcijom rukovodstva.

  1. Posvećenost budućnosti
  2. Fokus na ključnim aspektima digital-a
  3. Iskorišćavanje punog potencijala analitike prodaje
  4. Ulaganje u zaposlene
  5. Spajanje vizije organizacije sa akcijom rukovodstva

Najčitanije

U razumevanju je ključ.

Kako razumeti klijente? Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje.Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao

Saznajte vise »